UMH news: Professor José Maria Azorín, the new coordinator of the Bioengineering Group belongs to the Spanish Committe of Automation

publicado en: Research & Innovation | 0

The professor  of the Department of Systems and Automation Engineering of Miguel Hernández University of Elche, and director of the Brain-Machine Interface Systems Lab, José Maria Azorín, was designated as the new coordinator of the Bioengineering Group of the Spanish Committe of Automation (SCA) at the Extraordinary General Assembly of SCA that was held at the  Complutense University of Madrid.

13-09-16-nombramiento-bioingenieria

The Spanish Committee of Automation is a non-profit organization that was founded in 1968 that aims to work as a forum and provide the framework for the development of automatization in our country. In addition, the Bioengineering Group of the Spanish Committe of Automation aims to unite the efforts of different groups and Spanish centers devoted to research and development in the field of bioengineering.

El profesor del Departamento de Ingeniería de Sistemas y Automática de la Universidad Miguel Hernández (UMH) de Elche y director del Brain-Machine Interface Systems Lab, José María Azorín, ha sido nombrado nuevo coordinador del Grupo Temático de Bioingeniería del Comité Español de Automática (CEA) en la Asamblea General Extraordinaria de CEA, celebrada en la Universidad Complutense de Madrid.

13-09-16-nombramiento-bioingenieria

El Comité Español de Automática es una asociación sin ánimo de lucro fundada a finales de 1968 que tiene como objetivo servir de foro y ofrecer el marco para el desarrollo de la Automática en nuestro país. Asimismo, el Grupo Temático de CEA tiene por objetivo unir los esfuerzos de los distintos grupos y centros españoles dedicados a la investigación y el desarrollo en el área de la Bioingeniería.

El professor del Departament d’Enginyeria de Sistemes i Automàtica de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx i director del Brain-Machine Interface Systems Lab, José María Azorín, ha sigut anomenat nou coordinador del Grup Temàtic de Bioenginyeria del Comité Espanyol d’Automàtica (CEA) en l’Assemblea General Extraordinària de CEA, celebrada en la Universitat Complutense de Madrid.

13-09-16-nombramiento-bioingenieria

El Comité Espanyol d’Automàtica és una associació sense ànim de lucre fundada a finals de 1968 que té com a objectiu servir de fòrum i oferir el marc per al desenrotllament de l’Automàtica al nostre país. Així mateix, el Grup Temàtic de CEA té per objectiu unir els esforços dels distints grups i centres espanyols dedicats a la investigació i el desenrotllament en l’àrea de la Bioenginyeria.