Book on Exoskeletons for rehabilitation REASISTE

publicado en: News, Publications | 0

Proud to show you the first edition of the REASISTE CYTED book on exoskeletons for rehabilitation in Iberoamerica.

Robotic Exoskeletons for rehabilitation and assistance of neurological damage patients
Book Robotic exoskeletons for rehabilitation and assistance

Edited by Jose M. Azorin (Universidad Miguel Hernández), José Luis Pons Rovira (Instituto Cajal, CSIC), Anselmo Frizera Neto (Universidade Federal do Espírito Santo, Ufes) Thomaz Rodrigues Botelho (Instituto Federal do Espirito Santo, IFES), Ángel Manuel Gil Agudo (Hospital Nacional de Parapléjicos) y Javier Orlando Roa Romero (Technaid S.L.). It is a united effort of the REASISTE network to share experiences and posibilities of this technology in Iberoamérica.

Download here: Exoesqueletos Robóticos para Rehabilitación y Asistencia de Pacientes con Daño Neurológico | Experiencias y Posibilidades en Iberoamérica.